Magazin Online

Comandă

Modalităţi de comandă

Aveţi posibilitatea de a comanda on-line sau prin telefon. De asemenea, puteţi să ne contactaţi atunci când aveţi nevoie de informaţii suplimentare.


Comandă Online

Cel mai simplu şi mai rapid mod de a comanda este prin magazinul nostru. Aveţi posibilitatea de a accesa site-ul nostru 24 de ore pe zi şi 7 zile pe săptămână. Când aţi găsit produsul pe care doriţi să îl comandaţi, puteţi pur şi simplu să faceţi clic pe "Adaugă în coş". În timp ce faceţi cumpărături puteţi vedea suma totală (provizorie) a comenzii în colţul din dreapta sus a site-ului nostru.

 

Gata să comandaţi? Faceţi clic pe "Plasaţi comand" în colţul din dreapta sus. Dacă preferaţi, puteţi şterge produsele din coşul dumneavoastră de cumpărături înainte de a ieşi.

 

Autentificare

Aveţi deja un cont? Introduceţi numele de utilizator şi parola, în cazul în care nu v-aţi conectat. Apoi faceţi clic pe "Continue Order". Dacă nu aveţi un cont, puteţi crea unul făcând clic pe "Înregistraţi-vă aici".

 

Aveţi, de asemenea posibilitatea de a comanda fără a avea un cont atunci când nu doriţi să vă creaţi unul. Vă rugăm să ţineţi cont de faptul că, în acest caz, vi se va cere să completaţi datele de fiecare dată când plasaţi o comanda.

 

Adrese şi Metode de plată

În cazul în care adresa de livrare este diferită de adresa de facturare puteţi completa datele în consecinţă. După aceea veţi putea alege între mai multe metode de plată. În cazul în care doriţi utilizaţi un voucher sau cupon de discount, va trebui să completaţi codul în acest ecran înainte de a continua cu "check out".


Comanda prin telefon

Aţi prefera să ne contactaţi prin telefon? Întreg personalul nostru este instruit la cele mai înalte standarde de servicii pentru clienţi şi este gata să răspundă la orice întrebări sau să preia comanda. Ne puteţi suna de luni până vineri între orele 09.00  şi 17.00 ore prin apelarea 0766.367.287


Transport

Transportul produselor este GRATUIT pentru comenzi a caror valoare depaseste suma de 1000 ron fara TVA.

 

Pentru comenzile a caror valoare este mai mica de 1000 LEI fara TVA se va plati o taxa de transport ce va fi calculata in functie de locatia la care doriti livrarea marfii.

 

Dacă aveţi orice întrebări suplimentare ne puteţi contacta la adresa de e-mail sau ne puteţi suna.


Metode de Plată

Ordin de plata (Transfer Bancar)

Plata prin Ordin de plata se face doar in baza facturii proforme emise de MAGNUM Heating Romania (email confirmare comanda). Se poate achita aceasta factura proforma la sediul unei banci sau printr-un sistem online de HomeBanking.

 

Ramburs

Plata ramburs se efectueaza integral la livrarea comenzii. In cazul livrarii produselor de catre curieri, plata se va face catre comisionarul care efectueaza livrarea.

 

Comisioane de tranzacţie

MAGNUM nu percepe comisioane suplimentare pentru tranzacţii.


Politica de Retur

In situatia in care nu sunteti pe deplin multumiti de performantele sau caracteristicile produsului achizitionat, il puteti returna la sediul firmei in termen de 10 zile lucrătoare conform regulilor de retur de mai jos.

 

Mentiune speciala : conform art. 7 din O.G. nr. 130/2000 privind protecţia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, republicata, Consumatorul are dreptul de a denunţa unilateral contractul la distanţă, în termen de 10 zile lucrătoare, fără penalităţi şi fără invocarea vreunui motiv.

 

a-  Dreptul de retur in 10 zile lucrătoare se adreseaza clientilor care au achizitionat produse online de pe site-ul www.magnumheating.ro ;

 

b-  Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, în termen de 10 zile lucrătoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv, prin anuntul in scris la info@magnumheating.ro

 

Singurele costuri care pot cadea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.

 

c- Atentie! Renuntarea la cumparare in termen de 10 zile lucrătoare se poate aplica doar pentru produsele comandate online si livrate prin curier.

 

d-  Dreptul de renuntarea la cumparare nu se aplica in cazul persoanelor juridice.

 

e- Termenul de 10 zile lucrătoare se calculeaza de la data la care produsele au fost receptionate de catre client.

 

f-  Produsul returnat:

 

-va fi in aceeasi stare in care a fost livrat;

-va insotit de ambalajul original, cu toate accesoriile si consumabilele aferente, dupa caz, si documentele originale care l-au insotit (factura fiscala, certificat garantie, manuale de utilizare, etc);

-nu va prezenta urme de utilizare, montare, uzura, lovire, modificare sau consum, atat in cazul produselor cat si ale accesoriilor sau/si consumabilelor ce insotesc produsele returnate;

-in cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, un singur produs va fi acceptat desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate.

 

g- MAGNUM Heating Romania isi rezerva dreptul de a refuza returul produsului daca acest tip de produs a mai fost returnat de acelasi client;

 

h- Pentru produsele cumparate care indeplinesc conditiile de retur, in functie de optiunea dvs., puteti alege un alt produs sau rambursarea sumei platite pentru respectivul produs. In cazul inlocuirii produsului cu un altul de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Rambursarea sumelor se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii contractului de catre client.

 

- Pentru ale informatii legate de returul produselor aveti posibilitatea transmiterii unei solicitari pe adresa de e-mail:info@magnumheating.ro;

 

Toate bunurile vor fi inspectate pentru daune, înainte de emiterea oricărei rambursări emise.


Garanţie pe viaţă

Termeni şi condiţii

 

Covorul sau Cablul MAGNUM sunt garantate pentru durata de viata a pardoselii sub care sunt montate, cu excepţia celor prevăzute mai jos (atenţie la condiţiile enumerate la sfârşitul acestei garanţii).

 

Garanţia pe viaţă se aplică numai:

  • În cazul în care sistemul de încălzire prin pardoseală este instalat într-o reşedinţă de proprietar, pentru o singură familie
  • În cazul în care sistemul de încălzire prin pardoseală este înregistrat la MAGNUM  în termen de 30 de zile de la cumpărare. Înregistrarea trebuie să fie completată prin completarea formularului on-line, după care va fi trimis un certificat.
  • Dacă sistemul de încălzire prin pardoseală a fost legat la pământ şi protejat de un dispozitiv de curent rezidual (RCD) în orice moment
  • Dacă instalaţia electrică este realizată de către un electrician calificat, în conformitate cu Regulamentele IEE
  • Pentru durata de viaţă a pardoselii în care este instalat în cazul în care cumpărătorul iniţial al sistemului de încălzire prin pardoseală rămâne proprietarul de reşedinţă în care este instalat

În cazul în care cumpărătorul iniţial vinde reşedinţa, garanţia va expira în exact 10 ani de la data de achiziţie a sistemului de încălzire prin pardoseală. Prin urmare, noul ocupant poate beneficia de restul garanţiei de 10 ani. Termostatele sunt garantate pentru o perioadă de 2 ani de la data achiziţionării, cu excepţia condiţiilor prevăzute mai jos.

 

Garanţia pentru Covorul sau Cablul MAGNUM şi termostate este nulă dacă podeaua care acoperă sistemul de încălzire prin pardoseală este deteriorată, ridicată, înlocuită, reparată sau acoperită cu straturi ulterioare de podele. Perioada de garanţie începe de la data achiziţionării. Dacă există un defect de fabricaţie în produsul furnizat de MAGNUM, nu se va percepe nicio taxă sau costuri pentru investigaţii / reparaţii. În orice alt caz costurile de investigare / reparaţii vor fi suportate de către dumneavoastră.

 

Pentru a preveni neînţelegerea:

În cele mai multe cazuri, este posibil să se determine cauza daunelor externe la cablul de încălzire. Numai în timpul anchetei se poate determina dacă este posibil să se găsească o poziţie problemă şi dacă sistemul de încălzire poate fi stabilit. Dacă defecţiunea sistemului de încălzire / problema este alta decât o eroare tehnică de produs, nu va exista nicio garanţie pentru reparaţia executată la cablului de încălzire sau la funcţionarea sistemului de încălzire în viitor. Termenii de garanţie acordată de producător / furnizor pentru sistemul de încălzire nu se va mai aplica. Acest lucru nu afectează drepturile dvs. statutare. MAGNUM nu va fi trasă la răspundere pentru daune accidentale sau consecutive, inclusiv, dar nu limitat la cheltuielile de utilitate suplimentare sau daune materiale.

MAGNUM nu este responsabil pentru:

  • Deteriorarea sau reparaţiile necesare ca urmare a instalării defectuoase
  • Daune ca urmare a inundaţiilor, incendiilor, fulgerelor, accidentelor, atmosferei corozive sau altor condiţii ce nu ţin de controlul MAGNUM
  • Utilizarea de componente sau accesorii ce nu sunt adecvate sau compatibile cu sistemul de încălzire prin pardoseală
  • Piese care nu sunt furnizate sau desemnate de MAGNUM
  • Deteriorarea sau reparaţiile necesare ca urmare a utilizării necorespunzătoare, întreţinerii, exploatării sau service-ului
  • Prejudiciile cauzate de conducte de apă îngheţate sau rupte în caz de deteriorare a echipamentelor

 

MAGNUM Heating B.V. Technics B.V.

Vă puteţi înregistra produsul dvs. MAGNUM aici.


Configurare produs

Începeți de aici
Configurare